Selfcare Challenge

LANG LEVE JIJ!

Februari, dé maand van de liefde en romantiek. Haak je nu al af? Wacht even! Want Yemaya gooit het over een héél andere boeg. Geen rozengeur en maneschijn of melige Knuffelrock muziek. In februari staat Yemaya in het teken van Selfcare en Self Love. 

We beklimmen het podium, richten de spotlight op ons zelf en gaan voor tonnen me-time. Wil jij weten hoe je meer me-time creëert in je dagelijkse leven? En hoe je meer van jezelf kan gaan houden?

Ga dan deze geweldige 28-daagse Selfcare & Selflove Challenge aan samen met Yemaya aan en ontdek hoe je met de kleine dingen in het leven zorgt voor meer me-time, meer geluk en meer connectie met jezelf. Geen grote life changing tips, maar kleine simpele dingen die toepasbaar zouden moeten zijn doorheen de dag. Ik ga de challenge aan en neem jullie mee op mijn weg naar meer zorg voor mezelf.

Hoe deelnemen? Volg ons op Instagram of Facebook, ontdek elke dag in februari een nieuwe selfcare tip en hoe Yemaya deze tip beleeft. Omarm samen met mij deze extra me-time momentjes door de tips toe te passen.


Volg onze Selfcare Challenge

 

Tips uit week 1

  1. Bye bye ochtendrush. Creëer een routine die je voorbereidt op de komende dag.
  2. Doe eens een nostalgische activiteit vanavond zoals bladeren door een fotoalbum of speel samen een gezelschapsspel.
  3. Plan midden in de werkweek een verwenavondje voor jezelf in. Van een warm bad tot een afhaalmenu, alles kan.
  4. Haal wat slaap in en kruip vanavond voor de verandering eens vroeg onder de wol. Slaapwel!
  5. Bel iemand op die je al een tijdje niet meer gesproken hebt en hou een gezellige koffieklets.
  6. Ga voor mee beweging. Van trampoline springen tot een nieuwe (online) workout proberen … alles telt.
  7. Binge watch je favoriete programma zonder schuldgevoel. Films zijn ook goed!

Tips uit week 2

  1. Laat je niet beïnvloeden door de Typische ‘Monday Blues’. Maak vanavond je favoriete gerecht klaar. Zo kan je heel de dag uitkijken naar iets leuk.
  2. Ontdek de stilte ’s morgens. Neem 2 à 5 minuten de tijd om te genieten van de stilte in huis. Wees jezelf bewust van je ademhaling.
  3. Ga voor een hele dag zonder klagen. En bedenk voor jezelf een beloning als je erin slaagt.
  4. Hou een pyjama avond met het hele gezin en bekijk je favoriete Disneyfilm. Nostalgie verzekerd!
  5. Verruim je horizon. Volg een webinar, bekijk een inspirerende Ted Talk of schrijf je in voor een online workshop.
  6. Dans, ren, spring. Ga erop uit en laat je endorfine minstens 5 minuten werken.
  7. Let’s eat some cake! Vier Valentijn vandaag met je lief, je beste vriendin, je mama, … niets fancy, gewoon een lekker stukje taart. Smakelijk!


Selfcare Challenge

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x